Thailand, Ko Chang

Hej!

Nu har jag tagit mig till ko Chang med buss, båt, flyg och lastbilsflak.
En lång resa så idag har jag tagit igen mig på stranden. Men imorgon har jag bokat en snorkeltur :)



Jag har iallafall bestämt mig för att åka till Kambodja nu. Jag kommer att åka till Siem Reap och kolla på Ankor templen som tydligen ska vara en bra grej. Jag åker på måndag morgon med buss och kommer fram måndag kväll, resan tar ynka 12 timmar.. Mmm.
Sen ska jag försöka ta mig in i Vietnam från Kambodja på något bra sätt, får se vad som bjuds. Blir kanske 12 timmar till med buss om jag har otur.


(I en ko Chang taxi påväg till stranden idag)

Tack och hej!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Va fin du är min Älskling !! Lycka till på dina äventyr så ses vi snart =) Love You !!

2009-03-28 @ 16:04:15
Postat av: Krymplingen...

tjena kompis! =)



vad kul o läsa om dina äventyr!

åhhh, tänk vad du får vara med om...



Kambodja, Vietnam... är sååå sotis! =)



Men om jag får möjligheten att åka dit någon gång, då drar jag!



sköt om dig massor kompis!



ps. du har ju verkligen fått en tylar mage nu... =) coolt!

här hemma så har jag fått piller mage o blek hud... :/

2009-03-29 @ 10:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0